سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اخبار روز دنیا
[ و فرمود : ] فرزند را بر پدر حقى است و پدر را بر فرزند حقى . حق پدر بر فرزند آن بود که فرزند در هر چیز ، جز نافرمانى خداى سبحان ، او را فرمان برد ، و حق فرزند بر پدر آن است که او را نام نیکو نهد و نیکش ادب آموزد و قرآنش تعلیم دهد . [نهج البلاغه] پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
 RSS  :: Atom  :: خانه :: ارتباط با من :: درباره من :: پارسی بلاگ
کل بازدیدها:19813 .:. بازدید امروز:8 .:. بازدید دیروز:1





فیلم «ده» ساخته «عباس کیارستمی» در بین 500 فیلم برگزیده از نگاره خوانندگان مجله سینمایی امپایر و به عنوان تنها فیلم ایرانی انتخاب شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از بی‌بی‌سی، در رده‌بندی بهترین فیلم از نگاه مردم، منتقدان و برخی از اهالی سینما، فیلم مشهور «پدرخوانده» ساخته فرانسیس فورد کاپولا اول شد و فیلم «10» ساخته عباس کیارستمی جایگاه 447 را به خود اختصاص داد و فیلم «هری پاتر و زندانی آزکابان بعد از این فیلم (به عنوان تنها فیلم مجموعه هری‌پاتر) در رده 471 واقع شد.
ایندیانا جونز؛ مهاجمان صندوقچه گمشده ساخته استیون اسپیلبرگ، جنگ ستارگان؛امپراتوری ضربه می‌زند ساخته جرج لوکاس ، رهایی از شاوشنک ساخته فرانک دارابونت، آرواره‌ها ساخته استیون اسپیلبرگ، رفقای خوب ساخته مارتین اسکورسیزی، واینک آخر الزمان ساخته فرانسیس فورد کاپولا، آواز در باران ساخته جین کلی و استنلی دانن، داستان عامه‌پسند ساخته کوئنتین تارانتینو و باشگاه مشت‌زنی ساخته دیوید فینچر در رده‌های ده‌گانه این فهرست هستند.

نویسنده: ptz‏‏‏ .::. پنج شنبه 87/7/4 .::. ساعت 2:0 عصر نظرات دیگران ( )

وزارت بهداشت با صدور اطلاعیه‌ای ضمن قدردانی از هموطنان به دلیل رعایت اصول بهداشتی و همراهی با این وزارتخانه در جلوگیری از شیوع بیماری وبا در کشور، مجددا از مردم خواست که با رعایت موازین بهداشتی، از ابتلا به این بیماری پیشگیری کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت بهداشت با اشاره به این که طی هفته گذشته تنها 2 مورد ابتلا به بیماری مشاهده شده، از مردم خواسته شده است که به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری با رعایت موازین بهداشتی، خصوصا در استفاده از آب آشامیدنی سالم، سالم سازی سبزیجات و رعایت بهداشت فردی از ابتلا به این بیماری پیشگیری کنند.
با توجه به شیوع بیماری وبا در کشور عراق، وزارت بهداشت به تمامی استانهای مرزی در غرب کشور و همچنین به شهرهای مذهبی مشهد و قم که دارای زائر هستند، اعلام کرده است که نسبت به رعایت موازین بهداشتی دقت بیشتری به عمل آورند.
نویسنده: ptz‏‏‏ .::. جمعه 87/6/22 .::. ساعت 8:21 صبح نظرات دیگران ( )

«جانی دپ»، بازیگر سرشناس هالیوود برای صداپیشگی در یک فیلم انیمیشن، به کارگردان «دزدان دریایی کارائیب» خواهد پیوست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «جانی دپ» و «گور وربینسکی»، کارگردان «دزدان دریایی کارائیب» برای ساخت فیلم انیمیشن «رانگو» دوباره با یکدیگر همکاری خواهند کرد.
این فیلم محصول کمپانی «پارامونت» است که برای اکران در مارس 2011 آماده خواهد شد.

به گزارش ورایتی، در این فیلم که «وربینسکی» کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت، «دپ» صداپیشگی شخصیت یک حیوان خانگی را برعهده دارد که برای پیدا‌کردن وجود واقعی‌اش، دست به ماجراجویی می‌زند.


نویسنده: ptz‏‏‏ .::. جمعه 87/6/22 .::. ساعت 8:19 صبح نظرات دیگران ( )

فیلم ضد ایرانی «سنگسار ثریا میم» به کارگردانی «سیروس نورسته» و بازی «شهره آغداشلو» در بخش دیسکاوری جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سایت خبری indiewire، فیلم ضد ایرانی و موهن «سنگسار ثریا» با بازی «شهره آغداشلو»، «ویدا قهرمانی»، «نوید نگهبان»، «جیم کاویزل» و «پرویز صیاد»، داستان زنی است که در یکی از روستاهای‌ دور افتاده ایران با همسر خود که روحانی روستاست زندگی می‌کند و به اشتباه متهم به بی‌عفتی می‌شود و در نهایت به طرز وحشتناکی سنگسار می‌شود. فیلم «سنگسار ثریا»، براساس کتابی نوشته «فریدون صاحب‌جم» به زبان فارسی ساخته شده است.
بنا براین گزارش، این فیلم که یکشنبه گذشته در بخش دیسکاوری جشنواره بین‌المللی تورنتو به نمایش درآمده است، در چند کشور خاورمیانه‌ای ساخته شده است.

نویسنده: ptz‏‏‏ .::. جمعه 87/6/22 .::. ساعت 8:17 صبح نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یاددشت های این وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

    درباره خودم
    اخبار روز دنیا
    ptz‏‏‏
    اولین وبلاگی خبری که هر روز به روز می شود

    لینک به لوگوی من
    اخبار روز دنیا


    اشتراک در خبرنامه
     

    آرشیو

    بهترین کدها و بهترین دانلودها در میلی جون