سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اخبار روز دنیا
چون حدیثى را شنیدید آن را فهم و رعایت کنید ، نه بشنوید و روایت کنید که راویان علم بسیارند و به کاربندان آن اندک در شمار . [نهج البلاغه] پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
 RSS  :: Atom  :: خانه :: ارتباط با من :: درباره من :: پارسی بلاگ
کل بازدیدها:19808 .:. بازدید امروز:3 .:. بازدید دیروز:1





قبل از اینکه این مطلب را بخوانید یک نکته بگویم که اصلاً قصد ندارم در وبلاگم مطالب سیاسی بنویسم اما چند وقتی است که تیتر اکثر سایت های خبری به این موضوع اختصاص دارد؛ بنابراین بهتر است شما هم هر چند مختصر اما با اوضاع کنونی جهان مخصوصآ کشور عزیزمان ایران آشنا شوید. در ضمن در انتهای این مطلب منبع اصلی آن نیز جهت اطمینان بیشتر ذکر شده است.

ب سایت خبری یاهو به نقل از واشنگتن نوشت : سناتور ها از حمله آمریکا به ایران اعلام خطر می کنند. چند وقتی است که این خبر از مسئولین بالا مرتبه داخلی و خارجی شنیده می شود ، اما واقعاً صحت دارد؟ سایت یاهو می نویسد: جرج بوش رئیس جمهور آمریکا این خبر را تکذیب می کند اما منابعی هم هست که بوش این خبر را تاکید کرده است. رئیس جمهور آمریکا جدیداً به سربازان آمریکایی داخل عراق دستور داده است که ایرانیان داخل عراق را دستگیر کنند (چرا؟! ) اما باز هم می گویم من فقط این خبر را ترجمه کرده ام و هنوز این خبر از سوی مقامات آمریکایی تائید نشده است و قصد من از انتشار این خبر در یک جمله خلاصه می شود : آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. اگر می خواهید متن کامل این خبر را بخوانید به لینک زیر مراجعه نمائید:

» لینک اصلی این خبر در سایت Yahoo! News


نویسنده: ptz‏‏‏ .::. سه شنبه 87/6/26 .::. ساعت 8:53 صبح نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یاددشت های این وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

    درباره خودم
    اخبار روز دنیا
    ptz‏‏‏
    اولین وبلاگی خبری که هر روز به روز می شود

    لینک به لوگوی من
    اخبار روز دنیا


    اشتراک در خبرنامه
     

    آرشیو

    بهترین کدها و بهترین دانلودها در میلی جون