سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اخبار روز دنیا
هرگاه کسی را دیدید که به وی زهد در دنیا و کم گویی عطا شده، بدو نزدیک شوید که القای حکمت می کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله] پارسی بلاگ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
 RSS  :: Atom  :: خانه :: ارتباط با من :: درباره من :: پارسی بلاگ
کل بازدیدها:19836 .:. بازدید امروز:1 .:. بازدید دیروز:0





به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت ، براساس نظر وزرای عضو کمیسیون ماده 1 قانون صادرات و واردات که از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده است حقوق ورودی برای اجزاء و قطعات وارداتی گوشی های تلفن همراه که در داخل کشور تولید شود از اول مهر 1385 تا پایان سال 1388 حداقل ممکن قانونی (4درصد)تعیین شده و تولید کنندگانی که قادر به تامین نیاز داخلی تلفن همراه کشور با تولید داخلی (CKD) باشند خواهند توانست از حداکثر تسهیلات قانونی برای فعالیت های خود استفاده کنند .
همچنین طبق این مصوبه حقوق ورودی برای گوشی های وارداتی که به صورت واردات گوشی کامل (CBU) وارد کشور می شود از شهریور 1385 تا پایان سال 1388 ، 60 درصد تعیین شده است .
واردات به صورت نیم ساخته (SKd)نیز در سال 1386 شامل 30 درصد حقوق ورودی ، در سال 1378 شامل 40 درصد حقوق ورودی و در سال 1388 نیز 45 درصد خواهد بود .
واردات اجزاء و قطعات به صورت CKD و SKD بنا به تشخیص و اعلام وزارت صنایع و معادن و صرفاً برای واحد های تولیدی خواهد بود .
طبق بند های 3.4 مصوبه ابلاغی نیز حداکثر مونتاژ به صورت SKD و CKD به ترتیب 500 هزار و یک میلیون دستگاه درسال در نظر گرفته شده است .
این مصوبه به شماره 115357/ت36319 ک از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده است.

نویسنده: ptz‏‏‏ .::. جمعه 87/6/22 .::. ساعت 8:28 صبح نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یاددشت های این وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

    درباره خودم
    اخبار روز دنیا
    ptz‏‏‏
    اولین وبلاگی خبری که هر روز به روز می شود

    لینک به لوگوی من
    اخبار روز دنیا


    اشتراک در خبرنامه
     

    آرشیو

    بهترین کدها و بهترین دانلودها در میلی جون